View Single Post
Sitat av bigdaddy Vis innlegg
Blir usikker hva jeg skal tenke om østrogen nivåene, er jo mange over her som mener det er latterlig høyt, og du selv skriver at det er veldig høyt. Enkelte mener det er bra, siden du er inni referanseverdien.

Så, har jeg høyt østrogen? Eller latterlig høyt?
Vis hele sitatet...
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hva er latterlig høyt? En subjektiv mening fra en tilfeldig poster som du hengte deg opp i?
Hvis du ikke klarer å tolke selv hvordan 0,16 er iforhold til en referanseverdi som går opp til 0,17, bør du vurdere å gå grunnskolen om igjen og lære deg grunnleggende matematikk og statistikk.

Ut i fra hva jeg skrev nå i min forrige post, og måten du valgte å svare meg på, så velger jeg fra nå av å tro at du troller, eller er tilbakestående, eller er i psykose. No offense. Vi prøver å hjelpe. Du ignorerer våre spørsmål og henger deg opp i detaljer som får oss til å tro at du er på en evig syretur. Jeg legger ballen død her i denne tråden.

Lykke til med reisen for å få balansert ut hormonene dine. Om et par måneder merker du sannsynligvis ingen forskjell på alle de selvmedisineringene du har har startet med (som du sverger til nå har bra dokumentert effekt). Så sitter du der da, og lurer på hva du skal gjøre da..

God kveld
Vis hele sitatet...
Ja, det var en. Også skrev du, "Hei. Du har veldig høyt østrogen og veldig lav egenproduksjon."

Forstår selvsagt referanseverdiene, men av det jeg har forstått så går dem til du er 70 år. Er jo som å ha testosteron på 5, som vil være normalt, siden referanseverdiene er fra 4-36.

Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Mye enig med Superspurv her. Det at du nekter å svare på treningsprogram, kosthold og henger deg opp i en verdi som er i øvre referanse, men likefullt referanse sier meg at hovedproblemet her ikke handler om hormoner, men at du har mye urealisert potensiale på kost, trening, stressmestring, søvn etc.

Steroider er i mi bok den siste løsninga når du stanger i veggen og ikke når målet, det du velger når du har call på alt det andre. Mange kommer til et veldig bra nivå uten og det står det mye mer respekt av spør du meg. Hardt arbeid fremfor snarveier. Jeg skal ikke si at jeg er noen fasit, men jeg har nådd langt ut ifra min målsetting, men det har krevd over 10 år med hard jobbing. Tror ikke du er helt der, uansett lykke til med kurene dine.
Vis hele sitatet...
Jeg har selvsagt gjort alt det du nevner, fra kosthold, til treningsprogram. Er jo en grunn til at jeg dro til legen og mistenkte hormonproblemer, også østrogen, lagde en tråd, før jeg fikk svarresultatene, da jeg var skråsikker at østrogenet hadde noe av skylden.

Superspurv skriver det fint selv:

En 22 år gammel mann skal i utgangspunktet ikke slite med høyt østrogen.
Sist endret av bigdaddy; 5. august 2020 kl. 23:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.