View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg vet at tråden handler om østrogen, men hvorfor nekter du å svare på de spørsmålene som kommer på hvordan treningen du er?

Trener du noe spesielt program? Heter programmet noe? 3 split? 4 split?

Du har tidligere klaget endel på manglende muskelmasse, men med ditt østrogen og testosteron så burde det ikke vært noe som helst i veien for at du skulle sett bra ut dersom du hadde gjort ting riktig.

Angående TRT. TRT betyr testosteron replacement therapy. Det betyr bare at hvis man har veldig lavt testosteron så kan man få tilsvarende som en normal person ville produsert. Ikke veldig hokus pokus, men menn over 40-50 kan få godt nytte av dette. Dette er vanligvis på 125mg per uke +/- 50mg.

Hva definisjonen er på en kur kan være subjektivt, men mange mener dette er når man er på mer enn 300-500mg per uke, da dette er en typisk førstegangskur. Med andre ord, samme hormoner, men dosen er det som avgjør om man tar TRT eller boler.

Trikset til bolere vil "vil satse" er at de går tilbake på TRT istedet for å gå helt av, for så slipper man endel bivirkninger fra kuren, da det ofte kan ta mange måneder før egenproduksjonen kommer tilbake.
Vis hele sitatet...
Blir usikker hva jeg skal tenke om østrogen nivåene, er jo mange over her som mener det er latterlig høyt, og du selv skriver at det er veldig høyt. Enkelte mener det er bra, siden du er inni referanseverdien.

Så, har jeg høyt østrogen? Eller latterlig høyt?
Sist endret av bigdaddy; 5. august 2020 kl. 20:32.