View Single Post
oggen's Avatar
Trådstarter
394
En liten oppdatering til de som ønsket det. Det har vært litt opp og ned turer siden 13. juni da jeg startet vektnedgangen. Fra 111,2 kg den 13 juni til 101 kg i dag morges, altså ned 10,2 kg. Jeg drikker fortsatt øl (gluten fri)men mindre (tåler heller ikke så mye som før). Taktikken nå er å telle kcal samt bruker MyFitnessPal for registrering av alt jeg putter i munnen. Har en Garmin smartklokke og får da MyFitnessPal med klokken uten å betale. Jeg har gått mange turer (eks.: Fra Aker Brygge til Maridalsvannet, og drar på alt jeg klarer oppover bakkene (høydemeter 295). Blodsukkeret er gått fra svært ustabilt og høyt til nærmest normalt (det er veldig motiverende og komme ned de neste 11 kg som er målet, spesielt med tanke på blodsukkeret). At det ikke har gått fortere med nedgangen er kanskje gunstig, og da tenker jeg på innlegg lengre opp i tråden. Ellers kommer jeg ikke på noe spesielt mer annet enn at om kveldene spesielt kan jeg bli vanvittig sulten, og har hatt noen små sprekk utfra hva jeg har satt som grense, men har klart å korrigere inn igjen.
Sist endret av oggen; 2. august 2020 kl. 11:17.