View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du må også ha litt realistiske mål på hva som er naturlig å oppnå. Jeg er et par cm høyere enn deg men jeg fant fort ut at jeg måtte ty til hormoner for å nå mine personlige mål.

Store armer? Det kan man desverre bare glemme. Hvis man skal i nærheten være estetisk pen å se på som naturlig kan man knapt være 160 cm høy med den rette genetikken, i riktige lysforhold med litt photoshop. Det er ikke meningen å tråkke på noen tær her, det er mulig jeg bare lider av bodydismorphia.

Hvis det bare er fettplasseringen som er problemet, så kan det muligens løses ved å få bort litt av østrogenet. Hvis det er størrelse på overkropp så trenger du relativt "kraftige" hormoner som binder seg godt til androgenreseptorene.

Prøv den boksen, og ta en ny blodprøve etter "kuren".
Vis hele sitatet...
Er ikke snakk om størrelse på overkropp, er snakk om at jeg er slank, men allikvell ser ut som en feit lubben kjerring bare på overkroppen, siden jeg har litt tits og fett rundt midjen, som ikke går vekk, uavhengig hvor mye jeg går ned i vekt. Som om jeg eier null muskler i den regionen der. Helt normalvektig og slank ellers.

Kan egentlig ikke tro noe annet enn at det er noe hormonforstyrrelser.

Selv når jeg er 20kg lettere er jeg lubben og dvask ved overkroppen.
Sist endret av bigdaddy; 1. august 2020 kl. 19:05.