View Single Post
oggen's Avatar
Trådstarter
394
Takk for fine innspill. LITE øl inneholder 56 kcal pr. liter. Jeg er 191 cm. høy, 65 år og pensjonist. Har vært en del syk i de siste fem årene, men nå går det rette veien ser det ut som. Som det fremkommer av mitt skjema over er blodsukkeret normalt nå, noe jeg merker på bivirkninger av det. Kjøkkenvekt har jeg kjøpt. Teller kalorier på butikken og hjemme. En tur på Kiwi tar sin tid grunnet lesing av kcal. Fjertnils: Ettersom jeg er pensjonist og har lite omgangskrets er dette med alkohol vanskelig, men jeg jobber med saken og takk for påminnelsen, det trenger jeg. Mat suget er til tider stort men har så langt ikke sviktet inntaket. _abc_ Dette med kcal pr. døgn skal jeg jobbe med og starter fra i dag å skrive opp kcal og kanskje øke matinntaket litt. Dropp alkoholen helt, skriver du ...takk for den. Jeg trengte det sparket også, og så må jeg kanskje finne på noe hobbyer først. Kjøpte meg drone til nesten 30k og etterpå har jeg innsett det strenge regelverket, så vesken med dronen står mest på stuegulvet. Dere påpeker flere ting, både positivt og forbedringer, så her må jeg tenke litt på hva som er viktig og hva jeg kan klare. Takk uansett, det motiverer enda mer!