View Single Post
Rullerer på tre forskjellige sjampoer. En er bra for hodebunnen, den andre for fargen og kvaliteten på håret og den tredje er en "detox" sjampo. To forskjellige balsamer, den ene er for hodebunnen og den andre for resten av håret. Rullerer på de alle. Tre forskjellige hårkurer som virker ulikt. Bruker det så klart ikke samtidig - det rulleres. To forskjellige dusjsåper, alt etter humør (her har jeg kutta ned noe voldsomt på forbruket, til vanlig har det stått fire-fem forskjellige typer i dusjen). Egen intimsåpe og egen rens til ansikt (bruker da ikke intimvask i ansiktet!!!!). En god del forskjellige hudpleieprodukter, blir vel tre ulike produkter morgen og kveld (rens, toner, serum, fuktighetskrem, syre, solkrem på dag og lignende). Barberhøvel og barberolje. Voksestrips. Skrubb til kroppen. Sparer penger på å ikke bruke body lotion. Har så mange parfymer at jeg må medregne en god del minutter på å velge riktig, ulik parfyme til ulike anledninger og humør. Og så skal jeg ikke glemme pleie- og stylingprodukter til hår.... Og tannkrem, tanntråd, munnskyll. Deodorant. Fotkrem og håndkrem.

Bruker en god del tusen på velværeprodukter i løpet av året. Inkluderer da ikke bomkjøp, siden det selvsagt er artig å prøve nye ting, men ikke alltid det faller i smak....

Jeg svarer bare for å vise kontrastene (og siden trådtittelen strengt tatt er "den feminine freaker")..... Det må være godt å være mann.