View Single Post
Nå svarte jeg jo ikke deg og jeg aner ingenting om deg og dine valg. Jeg svarte på det jeg quota og uthevet. Og det var påstanden hans om at det at han kjøper sex fra en en hore ikke skader horen fordi hun jo alt har solgt sex. Det er jo et helt forferdelig argument. Om du ser noen bli banket opp på gaten, skal du legge inn et par ekstra slag og spark når du får forbi? Fordi han som ligger på gaten og blør neppe blir mer skadet? Eller fordi du alltid har lurt åssen det føles å denge en fyr eller sparke noen i hodet? Det blir faktisk akkurat det samme om du kjøper sex. Ditt valg påvirker faktisk andre mennesker. At en hore også var hore igår er ikke et argument for at du fritt frem kan gjøre som du vil med et annet menneske fordi du betaler for det.

Og til deg Antiex vil jeg si at du kan jo bruke julen til å tenke over egne valg og hvilke verdier du føler du vil ha med deg videre i livet. Gjort er gjort, du har kjøpt sex. Lite å gjøre med det. Men du er direkte latterlig om du tror at horene du treffer har sex med deg fordi de vil det. De har sex med deg fordi du betaler. Det handler ikke om at jeg fordømmer, det handler om at du og andre horekunder tar alle mulige veier om grøten for å rettferdiggjøre egne handlinger. Dere nekter å se at dere bidrar til å skade andre mennesker for å dekke deres eget behov for sex. Det er ganske drøyt altså.

Og dette her det er meg som vil fordømme fremtidige deg om du fortsetter å kjøpe sex. Jeg fordømmer ikke at du HAR kjøpt sex, for kanskje viste du ikke bedre eller hadde ikke tenkt gjennom saken fra alle vinkler. Men nå vet du, og du kan lese mange tråder om dette her, og finne all mulig slags forskning på salg av sex og og hvilken skade det gjør. Så om du i fremtiden velger å kjøpe sex så ser jeg virkelig ned på deg, jeg fordømmer deg og jeg tenker at du er faktisk er dårlig menneske som setter egne behov over behovene til andre mennesker.

Det er umulig for deg å vite om horene selger sex frivillig, eller om de er ofre for trafficking, selger sex for neste sprøyte eller har en sinna hallik som tvinger henne til å selge sex. Ja kanskje finnes det noen få lykkelige horer, jeg utelukker det ikke helt. Men det aller meste av forskning på dette sier vel med all tydlighet at for horer flest er sexsalg noe de gjør fordi de må, tvinges til det eller ikke har andre muligheter. Det er også endel horer som selger seg fordi de er ødelagt psykisk etter feks overgrep eller gjentatte voldtekter. Det er rimelig naivt at en voksen mann velger å tro at du ikke påfører slike mennesker ytterligere traumer og elendighet om du velger å kjøpe sex.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.