View Single Post
Det enkle svaret er at horekunder bidrar til menneskehandel, og svært grov utnyttelse av sårbare mennesker, så ikke gjør det. Horekunder bidrar til organisert kriminalitet, og knuste enkeltskjebner. Ta avstand.

Men jeg skjønner jo at det blir naivt å tro at horekunder slutter å være horekunde selv om jeg ber de ta avstand.
Som alltid når slikt diskuteres så snakkes det om at "jommen noen gjør det sikkert av egen fri vilje, og sparer pengene i aksjefond og blir rik og uavhengig og lever lykkelig med økonomisk frihet og i materiell velstand etterpå" - satt på spissen. Muligens, noen er kanskje lykkelig hore en kort periode, men det er neppe særlig sannsynlig at et langt liv som hore kan gjøres uten at det setter mentale spor og bidrar til et dårligere liv. Det er kanskje mer sannsynlig at de får et så dårlig selvbilde eller sliter med seg selv og sine følelser på så mange plan etter en stund som frivillig hore at de kanskje ender opp som rusmisbruker, eller psykiatrisk pasient?

En annen ting er jo at en horekunde ikke vet eller har noen særlig mulighet til å sjekke grad av frivillighet, evt. trafficking, om det er bakmenn inne i bildet. Selv om en hore sier de jobber uten pimp og at de er lykkelig entreprenør så trenger jo ikke det hun sier stemme.

Ts tenk over dette med antall en gang til. På 3 kunder om dagen så går det ikke mange uker før tallet passerer 100. Og selv med søndagsstengt og noen langhelger med stengt butikk så runder hora 1000 betalte ligg første året. Hvor mange har da knullet etter 8-10 år som hora, med stadig lavere priser fordi hun ikke er like "fresh" lenger og kanskje må øke kundetallet for å blidgjøre pimpen og for å dekke forbruket av stoff kanskje kom som en konsekvens av sexsalget?

Finnes det lykkelig horer? Tja kanskje noen få luksusprostituerte helt tidlig i gamet. Før jobben har knekt dem. Men du som horekunde kan jo ikke vite om du kjøper sex fra akkurat "hun ene lykkelig luksushora".

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hahah, der lo jeg godt.
Mange som sprer beina når det er alkohol innabords.

Jaja
Dårlig kvinnesyn fra min side.
Få det ut Feminazier.
Vis hele sitatet...

Ja dårlig kvinnesyn. Og du fortsetter også i dette innlegget. Kvinner i 30 årene har vært myndige i 12-21 år. Om de ikke har hatt langvarige forhold så er ikke hunde partnere særlig mye - og også damer kan vel ha sex uten å være drita?
Sist endret av _abc_; 9. juli 2020 kl. 06:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.