View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du er jo med å skade henne når du er med på å misbruke henne? Så hvis et barn har blitt misbrukt av onkel og tante gjør det ikke noe at lærer og trener også voldtar barnet?

Hvert år traffickes en halv million øst europeiske damer til andre europeiske land så du kan banne hånda di på at hun er tvunget av bakmenn. Selv i red light distrikt er de fleste av damene trafficket og har ikke noe valg. Mer enn 99% eskorter er tvunget, men du mener det er mange som jobber frivillig? "Ok".

Tror du oppriktig at noen velger av fri frisk vilje å måtte ligge med minst 12 menn hver dag for å kunne betale husleien og gjelda si?

Alle sier de er independent og "liker" det, ellers hadde de jo ikke fått kunder. Men det er bakmennene som skriver annonsene dems med "I looove sex".

Denne tråden er bare idiotisk.
Vis hele sitatet...
Er enig med deg at det er en skitten bussines. Og jeg tror jeg driter i det. Jeg fyller jo opp etterspørselen.
Har tenkt meg om, "snille" kunder fins jo ikke, selvom jeg er grei så betaler jeg jo for sex med en som mest sannsynligvis ikke vil lugget med meg gratis. Men å påstå at jeg voldtar henne, er å dra den langt over streken. En voldtektsmann, overfaller random, doper ned damer, bruker fysisk makt og ren djevelskap, så der syns jeg du gikk over streken med argumentet ditt. Har lest en del om Hore yrke. Prostituerte har en veldig høy risiko for "drap" "vold" og "VOLDTEKT". Men har bestemt meg for å ikke kjøpe sex noen gang, av prinsipp etter å ha tenkt meg om nå litt. Så denne tråden er avsluttet for min del. Vil ikke bidra til at bakmenn tjener masse penger på Vold og Tvang mot Kvinner. Går imot min moral nå som jeg har tenkt meg godt om.