View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Ikke meningen å stjele tråden, men denne traff meg. Jeg er definitivt typen som er mer anonym og har etterhvert begnynt innse dette selv. Prøver sakte men sikkert å endre på dette, så jeg kanskje ikke blir "glemt av" når det skjer ting, men er ikke lett og både forbedre seg selv og få andre til å endre inntrykket dem har av deg. Spesielt når man har gått i samme "spor" i så mange år.
Vis hele sitatet...
Tenker at det ikke er noe farlig at du "stjeler" tråden som du sier for vet jo selv at det ikke bare jeg som føler meg ensom (håper jeg) så her det meste lov

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Samme her.

Jeg får hjelp fra psykolog til å endre på en del ting, og en av dem er dette. Finnes ingen quick fix, kun eksponering og øvelse. Det er faktisk ganske effektivt. Men du må være villig til å legge en innsats i det såklart... Komfortsonen er livsfarlig.
Vis hele sitatet...
Har snakket med psykolog før men ikke for grunnlaget at jeg har følt meg alene da det har kommet seinere tid, syns det å ta opp ballen for å snakke om at jeg føler meg alene er vanskelig, for jeg vet ikke hvor jeg skal starte