View Single Post
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Når ting er vanlig (ingen virus-forhåndsregler), pleier du å kontakte venner og ta initiativ til å finne på forskjellige fete ting? Eller er du mer passiv, venter på å bli kontaktet og henger deg på tingene de andre insjer til?

Er du en selvsikker type blandt kompiser og fremmede, som tar plass, snakker mye på eget initiativ, er morsom og positiv? Eller er du en mer stille/passiv/negativ type som havner i bakgrunnen?

Slike ting har mye å si for hvordan man blir oppfattet og til syvende og sist verdsatt blandt sine medmennesker. Blir du lagt merke til på en positiv måte vil fraværet ditt bli lagt merke til som negativt og folk vil derfor ha deg med på ting. Dermed blir du også oftere kontaktet og invitert med på saker.
Det er en selvforsterkende greie.

Svar gjerne på spørsmålene her i stedet for å bare ta det i betraktning for deg selv etter å ha lest det
Vis hele sitatet...
Ikke meningen å stjele tråden, men denne traff meg. Jeg er definitivt typen som er mer anonym og har etterhvert begnynt innse dette selv. Prøver sakte men sikkert å endre på dette, så jeg kanskje ikke blir "glemt av" når det skjer ting, men er ikke lett og både forbedre seg selv og få andre til å endre inntrykket dem har av deg. Spesielt når man har gått i samme "spor" i så mange år.
Sist endret av HuskaIkke; 17. mai 2020 kl. 02:02.