View Single Post
Knowledge is power
Madrox's Avatar
22
Har hatt meg en litt vill helg å slo ut håre vel mye med narkotika i bildet.

Festen fortsatte til tirsdag. Da dro jeg hjem ca 0600 tiden, skulle bare lage meg litt mat så sovne. så skjedde det som måtte skje. Sovnet fra plate med mat, knocked the fuck out i 24 timer, seff måtte dette begynde å lage røyk og små flammer etterhvert.

Jeg var i koma. Til slutt kom en bekumret nabo seg inn og fikk vekket meg osv. Hadde ring ambulanse(Muligens brannvesen og politi men usikker men det var der). Vart tatt med til legevakten av ambulanse personell.Men politiet ble jenn en stund? å hadde tydlivis begynde å ransake i huset(nei jeg er ikke kjent av politet), deres gjeldende grunn var pga en tom paralgin øske, å et lagrings glass som var tomt men luktet litt rart. Fann ingen stoffer i hus. Men hadde vært i frysen og funnet frossen urin.


Kommer så etterhvert ned på legekontoret å begynde å stille meg en mill spm, jeg vart helt fette omtåket å viste ikke det var onsdag knapt. Men så sier han ene att dei må sende straffesak kopien til mitt rederi, jeg lurer på hvorfor det?å er det rett?kan det det? jeg hadde nett tatt pisseprøve å bloprøve så ingenting var bevist enda.Noen som har ideer?