View Single Post
"The toxicity and long-term health effects of recreational 2C-B use do not seem to have been studied in any scientific context, and the exact toxic dose is unknown.

Anecdotal reports from those who have tried 2C-B suggest that there are no negative health effects attributed to simply trying it by itself at low to moderate doses or using it very sparingly (although nothing can be completely guaranteed).

It is strongly recommended that one use harm reduction practices when using this substance."

Det er fra psychonautwiki. Det står der at stoffet ikke har blitt studert i en vitenskapelig kontekst ved rekreasjonelt bruk over lengre tid, så det er vanskelig å si hvor farlig det er - spesielt med de dosene og den hyppigheten du har hatt. De aller færreste her kan gi deg en profesjonell, medisinsk vurdering - som nevnt over, det lureste du gjør er å komme deg til legen, ta noen blodprøver. Jeg har spist hestedoser av 2-cb selv, etter det så hadde jeg vondt i magen og stikk-smerter i lysken - det gikk over, men jeg angrer på at jeg ikke sjekket det, jeg mistenker at det stoffet der har noen mørke sider som de fleste rusmidler. Spesielt når faren øker marginalt med dosering, men det er det ingen her som kan svare på! Kom gjerne med tilbakemelding om hva legen din sa!
Sist endret av Marriese; 4. juli 2018 kl. 16:24. Grunn: Feil