View Single Post
Sitat av Who? Vis innlegg
Ville sagt det samme selv for bare noen måneder siden.
Men dessverre så er antidepressiva det beste valget man har idag når det kommer til medikamenter for angst og depresjoner.
Lureste er å starte på en mikrodose og se dette an i noen uker, og ikke helt høre på legen når det kommer til doseøkning. Å vente bare 1-2 uker mellom hver doseøkning er etter min mening ikke spesielt lurt.

Er gjerne også slik at man beholder den positive effekten av medikamentet også etter at man har sluttet. Noe som ikke er tilfellet ved f.eks. Antihistaminer og benzoer.
Vis hele sitatet...
Ikke slik jeg har opplevd det, økte sakte på flere måneder fordi effekten gikk over etter noen uker. Folk er forskjellige, funker for deg kanskje, men jeg er ikke gira på å være en zombie hvertfall. Så synes jeg det er rart å gi unge mennesker så sterke medisiner selv om det er c preparat. Jeg fikk ikke kognitiv terapi, men resept på antidepp første timen hos psykiater.
Du legger lokk på problemet ditt uansett hvordan du vrir og vender på det. Alle har et valg, jeg sier bare min erfaring med den dritten der