View Single Post
Anbefaler ikke antidepprissiva i det hele tatt, kjemisk lobotomi. Jeg fikk mer angst, ble følelsesløs, mer sint og sov hele dagene, og ble mer impulsiv når det gjaldt illegal rus. (impuls..du skjønner)
Gikk helt oppe i 200mg Zoloft og bytta til Cipralex, akkurat samme greia for min del. Var på en måte godt å ikke kjenne på følelser, men ble bare suicidal og savna å kunne gråte å le på ekte.

Funker sikkert for noen, men jeg vil fraråde å begynne på det, du legger jo bare lokk på problemet. Kjenner mange som har gått på det i 10-20 år, og de har det ikke noe bedre enn før. Jeg bråstoppa med høy dose antidepp, det vil jeg ikke anbefale, føltes som om jeg datt gjennom bakken hver gang jeg gikk, mye angst og hodekjør.

Jeg vil anbefale meditasjon og riktig kosthold, det er mange som trigger angsten mer når de spiser mye junk og brus for eksempel.
Ellers drikker jeg mye te uten koffein og Kava-kava har jeg hørt mye bra om.
Og en siste ting er å strekke ut (yoga) på morgenen for å få bedre blodomløp i kroppen i 15 minutter. Hold deg unna stimulanter som kaffe, snus, røyk, coca cola, speed m.m.
Ellers anbefaler jeg deg å legge deg inn, hvis du har en ruskonsulent i din kommune kan de få deg inn kjapt, er ikke feil å spørre om hjelp.
Jeg holder meg unna gluten og melkeprodukter, funker kjempebra.

Lykke til
Sist endret av yomomma; 5. juni 2018 kl. 13:47. Grunn: I tilfelle misforståelse