View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har lest at kald dusjer ala wim hoff skal hjelpe mye mot angst. Wim hoff puste teknikk(finner info på nett) for så og gå i dusjen i kald vann i 3 minutter. Dette krever "litt" disiplin og vilje, men mange som har veldig positivt effekt av denne metoden.

Har selv prøvd psykedelika pga depresjon. Hvis du vurderer den veien så gjør det med en noen som vet hva de driver med. Altså en retreat eller en guide. Jeg har gjort det på retreat(ayahuasca) og prøvd hjemme. Men fikk kun noe ut av og gjøre det på et egnet sted med folk som kunne passe på og hjelpe meg igjennom det.

Hørte nettop den nye boken til Micheal Pollen "How to change your mind". Der snakker han mye om forskingen som er gjort og ellers mye rundt disse medisinene. Også hans opplevelser som han hadde i forbindelse med å skrive boken(med lsd,sopp,aya og 5 meo dmt).
Tror denne boken kan gi deg en del svar ang og gå den veien. For og finne ut om du tror det kan være noe du ønsker og prøve.
Boken kan du få gratis på audible.com hvis du ikke har medlemskap der fra før.

Jeg personlig tror psykedelika kan hjelpe under de rette forholdene.

Jeg ville ikke fått meg et forhold til alkohol som noen nevner over, det gjør angsten mye verre for min del og "alle" angre jeg kjenner. Ikke under rusen, men etterpå. Og drikke da blir kun for og flykte fra problemet og det er oppskrift på avhengighet.