View Single Post
Sitat av Dolf Vis innlegg
Jeg kan ingenting om ekstrahering av kodein, så den biten får noen andre hjelpe deg med.



Kvalme (og også oppkast) er en vanlig bivirkning av opioider, så dette er ikke noe du får fjernet med å ekstrahere kodeinet. Svimmelhet/sløvhet/tretthet er heller ikke uvanlig. Andre bivirkninger du kan oppleve, er kløe, forstoppelse, og hvis du inntar veldig store doser, tungpusthet/lavere respirasjonsfrekvens eller i verste fall - respirasjonsstans.

Håper noen andre kan hjelpe deg med ekstraheringsprosessen.
Vis hele sitatet...
Har lang fartstid på paralgin..ja du kan få en chill rus, men personlig må man øke doser raskt pgr toleranse kommer for meg iallefall meget fort
Da blir det ikke god rus lenger bare alt dritten. I nødens stund spiser fanden fluer.alt i alt ikke noe tess. Abstinenser kan utvikles fort med høye doser ,ikke verd det

Nå tåler jeg ikke det mer og må ta så mange at jeg kaster opp så for meg er det null rus

Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Drev mye med paralagrin forte kodein ekstrahering for flere år siden.

Etter flere års erfaring vil jeg konstantere med at det er bare bro-science piss.


Etter at jeg slutta og ruse meg har jeg pga kronisk sykdom ligget på sykehus ved flere anledning og benyttet meg av sjangsen til smertestillende da jeg kan få så mye jeg spør etter. .

Istedet sammen med de forskjellige brukes ALLTID Paracetamol i sammhold for og "smøre" effekten av opiat preparatene. Derfor har man kodein+paracetamol mix ala Paralagrin Forte.

Når jeg har ligger på sykehus har jeg fått oppi 8-10g Paracetamol i døgnet uten at det har skapt problemer. Eneste jeg kan merke om jeg får for mye er at man blir sur i magen i form av halsbrann og sure oppstøt, da er det fordi magesekken begynner og bli sårbar og det kan gå sår/skader på denne. Men det merker du. Det kan dog være lurt og safe med Nexium.


Så skal man ruse seg på 3-4-5-6 Paralagrin Forte så ser jeg OVERHODE ikke poenget med og waste bort masse nydelug kodein på denne bro-sciene ekstrasjonen annet enn om man skal drike det hver jævla dag eller kanskje syntes det er morsomt og være litt walther white på kjøkkenet med kaffefilter og knuste piller.

-Læææl.
Vis hele sitatet...
Signerer all above... Vært kronisk smertepasient og spist alt av opiater , pf kan knapt gi rus før jeg Blir dårlig. Not worth It. Tramadol likens

Alle de andre , ja... Men rusfri fra opiater så anbefaler folk og ikke leke for mye
Du kan trenge det en dag..dessuten er det ikke ensbetydende om at siden det er lovlig og noe.man får på resept at det ikke er like ille som heroin i rette doser. Statlig narkomani høres mye finere ut enn nærkis som setter skudd med samme virkestoffet omdannet i kroppen . Fint skarre Værra
Glad jeg er ute av det helvete
Bare resten igjen
Sist endret av Mlk; 11. juni 2014 kl. 04:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.