View Single Post
Har prøvd denne komboen flere ganger. Første gang var i Thailand. Der møtte vi en svensk hippie som hadde tatt med seg 100g fra Goa. Ble til at vi satt og trippet noen timer i bungalowen hans før vi stakk tilbake til stranda. Kjøpte med oss 5g. Ble til at vi tok en del utover påfølgende uke. Prøvde også denne kombinasjonen da jeg besøkte en venn i London.

Jeg visste vel egentlig at det ikke er det lureste å kombinere et stoff som ketamin med alkohol, men han svensken vi traff på sa at det ikke var noe problem for han å gjøre det. Jeg regnet med at det ville gå greit om vi bare tok det veeeldig rolig. Det jeg sitter igjen med etter disse komboene er mange bra kvelder. Verken jeg eller de jeg har vært med har hatt noen særlige problemer med det. Har tydligvis vært veldig heldige. Kan sies at han jeg reiste med i thailand spøy som bare det, men det var ikke uvanlig for han sin del.

Fellesnevneren var at vi ikke drakk mye. Max et par drinker eller noen øl. Enten det eller at det var lenge siden sist jeg hadde drukket siste drink/pils. Det ble derimot en del ket utover kveldene, men da ble det heller ikke noe særlig mer drikking. Starta heller ikke med å ta turen nedi hullet. Ble til at jeg tok små lisser og justerte formen utover kvelden før jeg avsluttet med k-hole.

Jeg vil ikke anbefale noen å prøve dette utifra hva jeg nå har lest meg opp i. Grunnen til at jeg poster dette er fordi at om dere skulle bestemme dere for å prøve så hvertfall ta det veldig rolig. Ikke snort en hissig lisse om du er snydens. Sett alt for mange gå i fella at de er hypp på å bli skikkelig fucka når de er dritings, så ta en dose som hadde vært mektig i nykter tilstand. Om det er sopp, cannabis eller ket, er det fort gjort å feilberegne grovt om man ikke er ved sine fulle fem.