View Single Post
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg har hørt at sopp pleier å være snill mot nybegynnere, men dette stemmer jo ikke i alle tilfeller.

Jeg opplever at samtidig som den kan gi deg fantastiske opplevelser, så er det alltids en slags mørkhet tilstede, og det ser ut til at den alltid forsterker den tilstanden en allerede er i.

Men andre ord blir du, i min erfaring, ikke i godt humør hvis du er i dårlig humør. Er du i dårlig humør så intesiveres dette relativt til dose du tar. Og ta en stor dose sopp hvis man er i dårlig humør er absolutt ikke å anbefale.

Men tester du med en lav dose 0.5-1g burde det gå bra.

Sopp er derimot aldri noe jeg vil anbefale til noen, da den etter min erfaring er vanskelig å kontrollere, og kan være mørk.
Vis hele sitatet...
Blir nok ingen stor dose på meg iallefall, tenkte på det å ta halvparten vente 30 min å kjenne på det om jeg skal ta mer. Har vært i rimelig nøytralt humør den siste tida og har intensjoner med å få mer innsikt på meg selv med trippen hvis det hjelper. ala finne hva som gir meg dårlig selvfølelse, angst, depresjon osv.

Sitat av Munted Artist Vis innlegg
skal begge to kjenne på flein (for det er flein, ikke cubensis el no?) så vil jeg si det er litt lite, men er det første gang for begge og dere skal gjøre det uten tripsitter er det en fin dose og dele, men ikke forvent halliser osv, uansett ikke det tripping handler om
Vis hele sitatet...
Ja er flein. vi spiste 3-4 sopper ilag en kveld og hadde en veldig bra åpenhet den kvelden, så tenkte det kunne prøves på nytt med litt mer
Sist endret av Crackpuppy; 13. februar 2020 kl. 01:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.