Tråd: Blitt kristen
View Single Post
Når du er blitt frelst vet du at du er blitt det, akkurat som når du blir forelsket så kan du ikke ta på det eller se det, men følelsene som er der gjør allikevel at du er sikker, har du ikke den følelsen er du ikke frelst enda.
Jeg vil anbefale deg å fortsette å gå på møter, ikke nødvendigvis i en typisk pinsemenighet, disse kan bli for mye for noen og enhver, personlig holder jeg til i familiekirken i Gjøvik, de har noe samme opplegget som livets senter (hvis du har hørt om dem ?) Personlig går jeg ikke i vanlige pinsemenigheter fast fordi støynivået blir for mye for meg, finn den menigheten som passer for deg. Når det kommer til det folk her sier om hjernevasking og massesuggesjon så er det ikke det det er snakk om i det hele tatt, men derimot å gå i miljøer med likesinnede der dere kan bygge hverandre opp, akkurat som nesten hele min kontaktflate består av enten troende eller idrettsutøvere, det er samme grunn til at jeg knytter meg lettere til idrettsutøvere enn folk som ikke trener, vi har et felles holdepunkt, en ganske lik livsstil og bygger hverandre opp. Håper det var til hjelp, og lykke til