Tråd: Blitt kristen
View Single Post
Din tro er hva DU gjør den til. Det er ingen oppskrift på hvordan å tro. Jeg er selv kristen/ortodoks/katolikk eller noe i den sjangeren, men jeg går sjeldent i kirken, på arrangementer og preiker ikke.

Jeg støtter meg mest på troen når ting er vanskelige, resten av familien er ikke særlig troende så det er noe jeg selv har funnet frem til.

For eksempel: En mann på 80 år som er for syk til å gå til Kirken er ikke mindre kristen en enn mann på 30 som er i kirken hver dag.

En gutt på 15 år som sliter med en alvorlig sykdom er ikke mindre fotballsupporter enn gutten som har råd og midler til å gå på alle fotballkampene.

enkelt å greit.

Her inne på Freak er det også mye "hat" mot kristne og jeg bryr meg rett og slett ikke egentlig, folk for tro hva de vil så lenge de ikke PLAGER meg eller andre med det så er det opp til personen selv.

Men om du er en god troende og ikke tyr til ekstrem tro osv. Så er du over gjennomsnittet en god mann. Religion skaper mye krig og uro men tenk på den andre delen der flere millioner lever et "rent" og godhjertet liv.

Lykke til mann Må Gud være med deg på dine eventyr.

heartslava!