View Single Post
Heisann der!

Først og fremst har jeg aldri jobbet med denne typen salg. Men har hørt om flere som gjør. Mye av det koker ned til evnen du har til å selge og utstrålingen din som person. Du kan ikke gå med hengende hodet og mumle "Hei.....keen på alarm?" så gå videre til neste dør. Da er du fort ferdig. Dette er en jobb du må være energisk over å gå til om morgenen. Du må tåle å få noen dører slengt i trynet og fortsatt være like motivert. NEI - er det som knekker deg først, det er mitt beste tips. Når det kommer til betalingen er dette sykt bra synes jeg. Har lang erfaring fra TM salg både privat og B2B, aldri vært oppe i slike provisjoner.

Jeg overrekker et sitat fra en kunde jeg traff på over telefon for noen år tilbake siden som selger av storkundeavtaler. Han var også pensjonert selger å sa til meg i det jeg hadde closa han: "Jeg har jobbet som selger i 30 år, og jeg skal love deg en ting. Dersom du skaffer deg bra referanser kan du få til hva du vil i denne bransjen!" Springbrettene har det med å dukke opp for dyktige selgere. Finnes ingen roboter som gjør det bedre enda.

Ønsker deg lykke til.