View Single Post
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Varer ikke lengre enn 2 timer å være stein tror jeg han sikter til.
Vis hele sitatet...
Noe lignende til det

Holder det ikke med personer som har røyket hver dag i 50 år og har fin helse, forskningsrapportene som konkluderer med at stoffet er udødelig og skadene minimale. Det ER et rusmiddel, det er ingen hemmelighet. Forsket de like mye på alkohol før det ble tillatt? Både cannabis og alkohol har vært en del av en lang kultur, men nå er det spørsmålet om helseskader og påvirkning på samfunnet som er de mest aktuelle spørsmålene. Derfor mener jeg at den forskningen som blir gjort i dag utvilsomt er god nok.

Helt enig, begynner å bli lettere irritert av at alt skal være sunt. Mange som har levd til de er 90+ uten å ta alle forhåndsreglene vi tar idag. Istedet for å klage på hver bidige ting, så kan de diskutere sakene som faktisk har mening.. slik at det ikke virker som de roper ulv på hver bidige sak.

Når sant skal sies, så vet jeg ikke hvor mye forskning som er gjort på cannabis.. men det er ikke mange store effekter fra cannabis på noen som helst side, utenom at det er en fantastisk rus.. noe som igjen betyr at å lovliggjøre det som ett rusmiddel ville vært akseptabelt.

Ser ut som quoten tullet seg til.. avsnittet ''holder det ikke med personer...'' er skrevet av balloo
Sist endret av Icec0ld; 5. februar 2015 kl. 04:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.