View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eksen min med omtrent samme diagnose (kompleks ptsd) oppnådde lindring fra cannabis, Vival og noe bedring vha. "sunt" MDMA-bruk. Sistnevnte er vel den substansen som faktisk evner å la deg konfrontere vanskelige traumer, mens de andre bør brukes så lite som mulig ettersom de bare bedøver og utsetter tilfriskning. Uansett ville jeg tatt kontakt med EmmaSofia, tror de tilbyr en slags gråsonebehandling med MDMA og profesjonelle terapeuter. Men det koster, desverre.

Om det var min diagnose ville jeg som siste utvei forsøkt MDMA i en rett setting. Prøv å fokusere på traumer som ellers er for vanskelige og du kan i beste fall komme videre i løpet ditt. Ellers er jeg ikke helsepersonell med innsikt i hverken hjernekjemi eller ordentlige medisiner. En psykiater du helst har kjent over en tid vil være mitt beste tips. Det er ekstremt mange fallgruver innen sjølmedisinering, så vær forsiktig. Fysisk aktivitet og nok søvn er viktig.

Vet også at veteranprogrammet i US benytter mye thai chi i rehabilitering, så det kan også være en utvei. Medisiner mot psykisk sykdom er sjelden en permanent løsning, og jeg ønsker deg lykke til og god bedring.