View Single Post
Mange beskriver 2C-B som en mild og "forgiving" psykedelisk. Generelt tror jeg det stemmer, men jeg har også opplevd at det ikke er noen garantier. Jeg har tatt det tre ganger, med økende dose hver gang. Første gang tok jeg ~20mg og fikk ingen merkbar effekt. Andre gang ~30mg og hadde det supermorro, men følte meg veldig trist og utbrent på nedturen. Tredje gang ville jeg oppleve det samme som kompisene, intense visuals og hele pakka. Da tok jeg ~40mg. Det skulle jeg aldri gjort. Jeg fikk fortsatt ikke merkbare visuals, utenom den samme pustingen som du opplevde. Derimot fikk jeg et tankekjør uten like. Hadde mye å tenke på på den tiden, mye som stresset meg. Alt dette kom rett til fronten og opplevdes som ekstremt intenst. I tillegg fikk jeg kvalmen, som med en gang fører til angst da jeg har en liten fobi mot å kaste opp. På toppen av alt fikk jeg en følelse av et intenst press i på hodet, som om noen fysisk pressa inn hodet mitt fra begge sider. Det endte med at jeg på en måte stengte meg inne i hodet, da jeg bare lokka igjen øynene og fokuserte på å puste rolig. Ble sittende midt blant kompisene med øynene igjen og bare venta på at det skulle roe seg. I mitt hode gav det null mening der å da at jeg kanskje kunne si til han som ikke trippa at jeg ikke hadde det så bra, eller spør om å få legge meg ned. Jeg følte meg bare som en byrde. Til slutt føltes det som om jeg ikke engang var i rommet, men bare hørte på en vennegjeng som spilte og hadde det gøy. Det var en utrolig trist følelse, da det føltes som om jeg ikke lenger hørte til denne gruppen mennesker.

Med tanke på hvor trippa ut du ble, mtp. følelsen av å dø om og om igjen, og med tanke på hvordan venner beskriver til og med mildere doser 2C-B i forhold til mine, så tror jeg at 2C-B ikke virker fullt så bra på meg. Uansett var dette en svært intens opplevelse, og det lærte meg at set og setting også betyr mindset, og at jeg ikke skal drive med psykedeliske stoffer noe mer før jeg har livet litt mer på plass, og litt mindre tanker som kan sette meg på et tankekjør. Man skal virkelig respektere drugs, til og med de som blir omtalt som milde!