View Single Post
Har fått på merkelig hvis fått tak i ketamin igjen så blei en forsøksrunde på både fredag og lørdag kveld. Fredagskvelden satt jeg forran PCen mens jeg tok små doser over lang tid, da fikk jeg den alkohol-lignende effekten med en psykedelisk vri. Men på lørdag rigga jeg meg til for å forsøke å virkelig oppleve hva ketamin har å by på. Delte opp 130mg i sikkert 8 som jeg sakte men sikkert jobba meg opp på. Lå på sofaen med puter og dyner, dempet belysning og musikk.

Merker at lystgass og dette er i samme familie ja. På lystgass har jeg blitt skutt ut i intetheten der det eneste som eksisterer er tanngarden min som flyter i et uendelig stort univers, og man nærmer seg "sannheten", som man aldri kan nå.
Den samme "sannheten" merket jeg at jeg begynte å nærme meg på peak. Ketaminen er på en måte mer altoppslukende da det varer mer en 30 sekunder.

Jeg er en nervøs person så jeg jobbet meg opp med 10mg doser hvert 5. min tror jeg. Angrer nå på at jeg ikke gikk litt harderer til verks. Det var ingenting skummelt, jeg følte meg ganske "hjemme" i rusen (sikkert pga tidligere erfaring med lystgass). Var en veldig forskjell på hva slags musikk som fungerte bra. Er normalt ikke fan av psy-trance, men for min del så føltes det ut som det boosta rusen litt.

Neste forsøk så har jeg virkelig lyst til å prøve å nærme meg et k-hole. Det får bli om noen måneder. Jeg forstår litt hvordan folk kan ende opp med en slags avhengighet av dette, da det er en total virkelighetsflukt.
Sist endret av xyzaa; 12. januar 2020 kl. 10:35.