View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har muligens vært psykotisk noen få ganger. Disse episodene har da stort sett kommet uten forvarsel. Men jeg har hatt en periode med sterk angst føre noen av episodene.

Den mest typiske episoden var i høsten 1999. Jeg jobbet på et sted, og sjefen der var mørk i håret, mørke klær og ellers var han generelt blek. Der jobbet jeg via NAV (datidens Aetat), og jeg fikk noen oppgaver jeg ikke var helt klar for. Dette var også om høsten, så det var veldig mye tåke der, og det var mye mørkt. Noe som ikke akkurat hjalp på i min situasjon.

Det begynte med, at jeg drømte at sjefen og andre i samme bransje var vampyrer. En liten stund etter jeg våknet morgenen etter, så var dette helt opplagt at det stemte. Den ideen kom på samme måten, som når en finner løsningen på en mattenøtt eller noe annet. En på en måte "viste dette med hele kroppen". Litt slik som at jorda er rund. Men allikevel var den en liten svak "stemme" i bakhodet, som sa at det ikke stemte. At jeg fikk ta meg isammen, og på en måte sa "jasså det er slik psykose er".
I denne perioden så var jeg i møte med sjefen noen få ganger. Da var jeg så på alerten, at jeg var klar for å rømme når som helst. Egentlig ganske ubehagelig. Denne tilstanden varte i 1-2 uker, og ga seg etterhvert.

Våren etterpå så hadde jeg noen episoder med virkelighetsbrister. Altså det var hendelser, som jeg ikke var sikker på om virkelig hadde skjedd eller var min fantasi.

Ellers så har jeg hatt en rekke episoder, der jeg ikke klarer å sile ut bakgrunnsstøy og andre samtaler. Slik som at du hører hva alle i en butikk snakker om, og du klarer ikke å sile vekk de andre samtalene. Dette er mye creeps, når det pågikk.

Ellers så i 2006 så så jeg noe som må kunne kalles en "fallen engel fra helvete". Den hadde en hodeskalle av hest med råttent skinn på og med øyne i. Kroppen er vanskelig å beskrive, men den hadde flaggermusvinger. Hele figuren var ganske råtten, og jeg så beinvev litt farget av jord der det var hull i skinnet. Denne fløy etter noen sekunder avgårde, der jeg hørte vingeslagene tydelig. Har aldri sett den noe mere.