View Single Post
1. Ja det går. Hjernen får ikke oxygen om du puster i ballongen lenge nok, men du kan holde på ganske lenge da det kjennes ut som du puster luft når du puster lystgass. Dette kan være livsfarlig da man ikke nødvendigvis merker at du er helt tom for oxygen. Det er derfor man sier at man skal trekke noen gode pust før du begynner å puste lystgassen, sånn at du har en del oxygen i systemet og ikke puste i ballongen for lenge av gangen uten å trekke luft også, naturligvis... om du ikke har funnet denne informasjonen på nett så har du ikke leita veldig godt.

Be vennene dine slutte med det livsfarlige "spillet" dem driver med, selv om dem ikke har fått noen store skader av dette enda så betyr det ikke at det er sunt for skallen å ha så lavt oxygen nivå som dem mest sannsynlig får når dem driver å puster i ballongen så lenge. Jeg tror også grensen fra litt usunt til permanent stor hjerneskade er ganske liten. Pass på.

2. Lystgass er en "Dissociative" og dem stoffene er kjente for å legge en stor demper på fysiske følelser, til den graden at du nesten ikke kjenner kroppen din i store nok doser. Av erfaring så får man mindre seksuell nytelse av slike stoffer og noe annet gir lite mening også. Det finnes sikkert noen som syns det er digg, men de fleste vil nok si seg enige med at stoffer som øker følsomhet er bedre til det formålet enn ett stoff som legger en stor demper på følsomhet. Jeg prøvde en gang å trekke en ballong rett før klimaks, det kjentes ut som kom til å bli drit digg! men når jeg først kom så drepte ballongen hele orgasmen.