Tråd: Politiet
View Single Post
Jeg var tilbøyelig til å ha sympati med situasjonen din inntil du skrev at du går med 81 support merch. Da er du basically en vandrende støtteerklæring for en av verdens mest kjente kriminelle organisasjoner. Hva hvis noen begynte å gå rundt med IS-flagget på jakka si? Burde ikke det lokale politiet vist interesse for det? Du kan argumentere for at IS er verre, men vi har mer problemer med 1%-klubber enn vi har med IS her i landet, så det er noe politiet bør bry seg om. Det er ikke ulovlig å bruke symboler som kommunikasjon, men det er jo fortsatt kommunikasjon. Symboler betyr noe. Du kommuniserer noe alvorlig til politiet, og de svarer med å vise interesse. Jeg er ikke med på at det er trakassering. Hadde de derimot holdt på sånn kun basert på hendelser fra ungdomstiden, så hadde jeg vært enig med deg.

Av nysgjerrighet, hvorfor går du egentlig med slike merker? Hva er det med HA som du føler er verdt å støtte? Det er jo ikke som om de trenger noens støtte. De står heller ikke for noe bra, annet enn at de tar vare på seg og sine. Et brorskap hvor du uansett ikke er inkludert.
Sist endret av mentalmelt; 18. august 2018 kl. 15:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.