View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hør her, slike svar syns jeg er litt tåpelige...
Vis hele sitatet...
Ehm javel.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For det første tiltrekkes ikke jeg av kvinner. Jeg bryr meg katta om hva andre kvinner gjør.
Vis hele sitatet...
Hvor sa jeg at du tiltrekkes av kvinner?
Dessuten er jeg faktisk glad i katter. De er fine dyr, i motsetning til de fleste kvinner.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet at jeg selv er lojal og monogam om jeg skal være i et forhold. Når jeg har en kjæreste er han alt for meg og jeg gjør alt for at vi skal fungere og ha det bra sammen. Men de jeg har vært lojal til, har brutt sin lojalitet ovenfor meg, selv om de hardnakket hevdet de var monogame og elsket meg. Mennene jeg chatter med som er gift, gnåler også om at de er monogame, mens de desperat leter etter noen å knulle på si. Monogam er å holde seg til en og samme partner over en viss tid.
Vis hele sitatet...
Så gir du de mennene på chat en sjanse også får de noen å pule på si. Men de som faktisk er monogame finner du ikke i sexchat med jenter som kunne vært døtrene deres.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg, som alle andre, er jo fullstendig klar over at menn er forskjellige. Men biologien står sterkt i menn, og at de tiltrekkes av kvinner selv om de har "bundet" seg til en, er bare naturlig, og de fleste menn vil gripe sjansen om de får den, med sikkerhet om å ikke bli tatt. Nå snakker jeg om menn på verdensbasis, i den moderne verden er det monogami som er normen, men poly og andre typer ekteskap og forhold, er normalt verden over. Barneekteskap og tvangsekteskap. Men i snevre lille Norge skal man være monogam, men både kvinner og menn sliter med å være det.
Vis hele sitatet...
"Men biologien står sterkt i menn." Mtp biologi, du fikk med deg at det finnes mange forskjellige dyr som lever i monogame forhold?
I ditt hode har du redusert "de fleste menn" til stakkarslige desperate sexomane, og angående det burde du prate med en psykolog, om du ikke tør å åpne deg så blir det også litt vanskelig å få noe fremgang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Orker virkelig ikke den diskusjonen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor går du da på forum og begynner lengre rants om hvordan menn fungerer?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
det er jo ikke noe å diskutere heller sånn egentlig.
Vis hele sitatet...
Ta det med psykologen din, for det er jo åpenbart en diskusjon du burde ta med profesjonelle.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har liten tro på at jeg finner en monogam mann som i tillegg møter meg på det seksuelle plan. Jeg har høy lyst og mye jeg liker, og i et sexliv hvor man ikke er kompatible, blir jeg veldig ensom, som i et av mine forhold. Vil aldri oppleve det igjen, å få min seksualitet shamet. Mannfolk er ikke perfekte og det er ikke jeg heller, så å forvente seksuell tilfredsstillelse, omtanke og kjærlighet OG lojalitet... Det er brutalt mye og jeg kan bare få en av delene. da velger jeg seksuell tilfredsstillelse.
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på å ha de samme seksuelle ønskene, og å shame seksualiteten til noen. Det er sjeldent at én person kan dekke alle dine lyster om spekteret ditt er så bredt som du sier, men om man selv er interessert i et monogamt forhold burde man forstå at man ikke kan få i pose og sekk. En mann er tross alt bare én mann. Hvis du vil velge sex fremfor monogami så er det helt greit, men ikke legg ditt valg over på det motsatte kjønn.