View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vil ikke ha noe slikt. Jeg har vært i forhold og det er bare tull. Mannen vil uansett være tiltrukket av andre kvinner, forføre andre kvinner og drømme om andre. Jeg vet jo at mennene jeg "koser meg med" gjør det nå også, men det bryr jeg meg ikke om. Jeg er jo bare en av mange og jeg kan finne meg i det, selv om de får meg til å føle meg fryktelig spesiell. Jeg er ikke såååå naiv.. Det var en stor skuffelse å innse at lojaliteten jeg gir, ikke er noe jeg får tilbake, og at uansett hvor "bra" jeg er, så er jeg ikke bra nok til å være mannens eneste kvinne. Men dette er samfunnet sin feil som fremmer monogami som normalen, når det er høyst unaturlig å leve med. Men er også min egen feil som har assosiert sex med kjærlighet, har jo lært nå at menn gjør IKKE det. Var litt krise i hodet når jeg innså dette, vil nesten beskrive det som en sorgprosess, men det går bra nå. Jeg kjenner min plass som kvinne.
Vis hele sitatet...
Jeg tror at det kommer helt an på hvilken person man er i forhold med, og hvilke premisser man har satt for hva som er greit i forholdet. Jeg tenker at alt går an, så lenge man har snakket om det. Det finnes mange som er swingers og trives godt med det.

Du har kanskje vært uheldig med de du har truffet som du ønsket å være lojal til. Det er ikke alle som er på den måten. Ei heller er verden så enkel som at alle er på jakt etter et forhold som er skissert etter en disneyfilm Jeg for min del synes det er helt greit at dama flørter og koser seg, men det betyr ikke at hun har behov for å knulle alle sammen. Det vi legger i lojalitet er at vi koser oss med hverandre, men vi kan godt ha med ekstra personell dersom begge to finner personen attraktiv. Needless to say hva vi ser etter når vi er på byn

Sex er ikke det samme som kjærlighet, men sex der det er kjærlighet (å elske vil jeg kalle det) er noe helt annet enn å knulle.

Fullt forståelig at det blir krise når fundamentet man har bygd mye på bare raser sammen når man innser at "fuck, verden er et sykt sted". Om du er komfortabel med situasjonen slik den er nå, så ja, hvorfor ikke fortsette? Jeg ser ingenting galt med det du driver med så lenge du kan stå inne for det, og eie situasjonen. Det er ingenting her i verden som tilsier at man skal være i forhold, skal gifte seg, få barn og så videre. Lykke kan være så mangt, og det er opp til enhver å gjøre de tingene og sette opp livet på en slik måte at man oppnår det.

Ble en liten utlevering dette, men skit lå gå, jeg eier ikke skam.