View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Mer objektenes advokat:

Å være en negativ seksuell klisje kan faktisk være både godt og frigjørende. Det kan være deilig å leve seg inn i en rolle og for kvinnelig seksualitet så virker fantasier og psykologisk kontekst like viktig for selvbildet og seksualdrift som den visuelle tenningen til menn.

Om det du sier om din far og menn, det vil nok mange bruke mot deg og si at dette er styrende for dine problem og at du vil falle inn i et mønster pga dette
Vis hele sitatet...
Er enig i siste avsnitt og det gir jo mening også. Søker bekreftelse der jeg ikke fikk bekreftelse. Typisk historie om jenta som ikke ble elsket av sin far og som søker bekreftelsen og følelsen av verdi i andre menn, da gjerne de som er eldre. Daddy issues som det så fint kalles, hehe. Men når hele meg reagerer med intens nytelse og kåtskap på bekreftelse og beundring.. Hvordan er det usunt? Jeg har jo aldri hatt det deiligere. Jeg kan se meg selv i speilet og tenke at jeg er deilig, og bli kåt av å vise meg frem. Jeg kan til og med gi faen i drittkommentarer fra de som ikke liker kroppen min. Er ikke det bare positivt? Med en lang historie med selvhat så er jo ikke dette regelen, men det skjer at jeg faktisk føler meg bra og vakker.. Men jeg føler ikke det med mindre jeg viser meg frem.