View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av atom Vis innlegg
Dersom du treffer en en som er villig til å holde på med deg, og eventuelt forlater partneren sin for deg; takler du det om han holder på slik med andre jenter mens han er sammen med deg?
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke ha noe slikt. Jeg har vært i forhold og det er bare tull. Mannen vil uansett være tiltrukket av andre kvinner, forføre andre kvinner og drømme om andre. Jeg vet jo at mennene jeg "koser meg med" gjør det nå også, men det bryr jeg meg ikke om. Jeg er jo bare en av mange og jeg kan finne meg i det, selv om de får meg til å føle meg fryktelig spesiell. Jeg er ikke såååå naiv.. Det var en stor skuffelse å innse at lojaliteten jeg gir, ikke er noe jeg får tilbake, og at uansett hvor "bra" jeg er, så er jeg ikke bra nok til å være mannens eneste kvinne. Men dette er samfunnet sin feil som fremmer monogami som normalen, når det er høyst unaturlig å leve med. Men er også min egen feil som har assosiert sex med kjærlighet, har jo lært nå at menn gjør IKKE det. Var litt krise i hodet når jeg innså dette, vil nesten beskrive det som en sorgprosess, men det går bra nå. Jeg kjenner min plass som kvinne.