View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jerna Vis innlegg
Hei ! Jeg tror ikke du blir lykkelig av å føle deg brukt av menn. Hvis du har lyst til å treffe menn så kjør på, men har du baktanken om at du skal bli brukt så er det en stygg måte å se på deg selv.

Du er ikke mindre verdt enn noen andre !

Menn har forskjellige preferanser. Mange liker store rumper og kraftige lår(slik som meg)
Trist å lese at du føler deg ensom, det unner jeg deg ikke. Men jeg unner deg heller ikke å anse deg selv som en kjøttlomme for tilfeldige menn heller.

Ønsker deg en hyggelig tirsdag
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke akkurat den baktanken, jeg vil jo gjerne være med en mann som har lyst på meg og liker meg, tilfredsstiller mer og møter mine behov.. Jeg har mye jeg ønsker å gi også.

Nja, må si meg uenig med deg der.. Jeg er ikke mer verdifull enn andre heller. Jeg er bare hvem som helst. Hehe, om du er interessert i bildedeling og slikt kan jeg dumpe inn i innboksen din, siden du skriver at du liker slik kropp jeg har.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du beskriver en destruktiv adferd. Ha sex med menn som potensielt ikke liker deg og bli brukt som cum-bucket bare for å ikke føle deg stygg, alene og verdiløs. Dette er selvskading.

Om "fysisk selvskading" (ifm. Kutting") er noe verre kan jo også diskuteres. Potensialet for å utvikle traumer, bli voldtatt, ødelegge selvbildet, tap av verdigheten din og hvordan dette vil manifestere seg videre i livet ditt er nok langt større i de baner du har lyst å gå.

Kan du evnt. ta dette med en psykolog/sexolog før du begir deg ut på, i mangel på bedre ord.. eventyr? Har inntrykket av at det ligger mer bak din nyoppdagede seksualitet og fantasier enn bare kåtskap.
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt sex med dem. Er snakk om deling av fantasier og nakenbilder her. Har hatt sex med fem forskjellige menn, to av dem var langvarige forhold, en var fast fyllekos en periode, en annen var en engangshendelse hvor kåtskapen tok over på fylla, og siste var håpløst prosjekt. Meg edru og med en mann som ikke gir meg bekreftelse??? Sjøstjernemodus i senga.. Det var ikke gøy. Men jeg er der at jeg tenker å møte menn ja og har sett meg ut noen jeg vil møte. Han ene er 40 og han andre over 50. men jeg syns det er tiltrekkende. De fleste menn på min alder liker de damene som er på instagram og de som er veltrente og stramme, sånn blir jeg aldri så da går jeg heller for de som er eldre

Men jeg føler meg jo bedre av å få bekreftelse fra de mennene. Selv om jeg så klart leser mellom linjene her at de sannsynligvis lyver til meg.. men jeg kan leve med det og late som om jeg tror på det.