View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, nå har jeg faktisk tenkt litt. Det du skriver "Nyfiken husmus" har rot i virkeligheten. Men jeg orker ikke bry meg. Jeg har funnet en mestringsstrategi som ikke gjør meg overvektig og som ikke setter arr på kroppen. I tillegg er det deilig og befriende å bare slippe å forholde seg til virkeligheten. Om jeg ender opp med å møte disse mennene, så får det gå som det går. Det kan bli en deilig opplevelse eller ikke. Jeg vil heller la meg bruke og bli manipulert fremfor å sitte her dag ut dag inn og føle meg som det mest verdiløse individet på hele jordkloden. Jeg kan jo late som om det de sier er sant, det gir falsk trygghet og det er ikke bra i lengden. Er nok verre ting å rote seg borti, f.eks rus og ja fysisk selvskading, så kan jo se det positive på det. Jeg skjønner jo at jeg bare er et objekt for disse mennene men om jeg ikke kan være noe mer så får jeg si meg fornøyd med det. Kan lett finne meg i å bare være noen å knulle på så lenge det er deilig. Jeg får bekreftelse og jeg får sex, win-win. Og en 50 år gammel mann får ligge med noen som er mye yngre enn seg selv, er nok mange menn på den alderen som ville vært misunnelig på det, uansett hvordan dama ser ut.