View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva gjorde at du lot deg selv bli avhengig?

Var det:
Du ikke visste at det var avhengighetsskapende (i den grad)?
Trodde du at du ville "klare deg" bedre enn andre?
Vis hele sitatet...
Jeg trodde definitivt at jeg ikke ville falle under statistikken.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjorde du nok egen research, eller gjorde du ingen? Var det kompisene som gav deg informasjon?

Hadde du allerede trødd over så mange andre grenser som "gikk fint" og du følte deg litt uovervinnelig? Trodde du at "the system" hadde bare gitt løgner?
Vis hele sitatet...
Svaret til spørsmålet du stiller først her er at jeg allerede hadde krysset så mange grenser at det ikke var noe å tape for meg. Ikke no med the system å gjøre, snakker life.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har selv nemlig selv trådd over litt grenser selv i løpet av de to siste årene, prøvd cannabis, mdma, sopp og syre, 2cb er neste på menyen.
Vis hele sitatet...
Så da regner jeg med at du har et forhold til hva som fikk deg til å trø over dine egne grenser du og?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det bare fordi jeg er ny i gamet der dette vil bli mindre og mindre viktig, eller bør dette være et wake up call?
Vis hele sitatet...
Definer ny i gamet, tror det at du ikke får noe ut av det er en god indikator på å legge det ifra seg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg begynte selv med snus i tenårene fordi jeg ikke skjønte at avhengighet var noe som saaaaakte bygget seg opp. Men snus har jo egt vært en veldig grei pekepinn for meg selv til hvor jævlig det er å være fysisk avhengig av noe man ikke får tak i.
Vis hele sitatet...
Addictive personality.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva skal til for at jeg faller i drug-fellene? Klarer ikke å se for meg hvordan jeg noensinne ender opp her.
Vis hele sitatet...
Det er veldig individuelt, så det er vanskelig å være konkret med det grunnlaget. Se for deg de grensene du selv hadde satt, og spør deg selv hva og hvorfor du krysset dem i øyeblikket.