View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss noen drev og solgte fakehasj i Norge med syntetiske cannabinoider i som kan forårsake tripp lignende effekter hadde de vært kjempeglad for at crew på Norges største rusforum ikke sier sannheten når noen spør om hva skjedde når de røykte eller noen sprer propaganda om at det er mulig å trippe av hasj.

Varer av høy kvalitet forårsaker ikke tripping heller, viss du ikke er helt fersk, høyere kvalitet varer = mindre mengde for å oppnå ønsket effekt.
Selvfølgelig er det variende effekt alt etter hva strain(s) hasjen er lagd av. Eller viss det er weed så gjelder det samme, avhengig av strain.

Du kan kalle meg språkpoliti når jeg påpeker en viktig ting og bortforklare det, men den holdningen du har hjelper ikke i det hele tatt noen. "språket er i forandring" Vi bor i Norge, trip har alltid betydd psykedelisk hallis/synsforvrengning/hodekjør.
Det er fordi hollywood filmer og pop kultur har lagd så mye FIKSJON at folk har begynt og bruke ordet trip om altslags.
Viss det er feil å si ifra når noen snakker som en sivilsnut og ikke har peiling vet ikke jeg.

Prøv å se det ifra alle andre sin side enn du som sikkert har hatt samme connect i mange år, gå å kjøp noe hasj på gata og se om det ikke er noe muffens med den.

De tjener veldig mye penger på dette så forstår at noen kan forsvare løgnen siden viss den blir avslørt så tjener de ikke like mye penger lenger på folks uvitenhet.
Samme som dere stoler på kripos skal si hasjen har andre ting i seg, de har sagt de har beslagtlagt hasj som ikke er hasj men som ligner veldig.
Hvor mange år tar det før dere åpner øyene og faktiskt forstår at dårlig hasj er i Norge, som resten av Europa? Dere tror Norge er unntaket ifra det, som det ikke er. Mange slutter og røyke pga de tror hasjrusen er annerledes men det er fordi de røyker noe annet en hasj.
Vis hele sitatet...
Det er tydelig at du har veldig sterke meninger om dette, og det kan du fortsette å ha men du kommer til et punkt i livet der du begynner å prioritere ting. Og per dags dato så står ikke "Det å forklare folk at cannabis ikke er tripping" noe høyt på listen min, jeg drev å korrigerte folk på dette helt tilbake i 2005 og det hjalp ikke da og jeg ser ikke helt hvordan du skal klare å tvinge folk til å slutte å bruke begrepet om andre ting enn psykedelika.

Men jeg lurer på hvorfor du er så oppgitt, hvorfor setter du dette her som et slags ultimatum? Folk bruker ord på feil måte hver dag, og jo eldre du blir jo mer legger du merke til slike ting.
Jeg måtte stå å forklare en herremann forskjellen på "The shit" og "Shit" forleden dag.

Du går til usaklige høyder med å krisemaksimere hele greia, som at Freak har et eller annet merkelig overordnet ansvar over rusmiljøet i Norge og at vi for en eller annen grunn skal ha skyld i fake hasj med syntetiske cannabinoider i seg? Altså hallo? I hvilket univers er det du lirer av deg her logisk?

Jeg er forsåvidt enig i at man får mye dårlig hasj her til lands, men det er nå en helt annen sak, jeg la frem at kripos ikke har funnet andre psykoaktive stoffer i beslag av Hasj. At det kan være blandet alt fra henna til kamelmøkk forundrer meg ikke og det er heller ikke noe jeg har nektet for.