View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg slettet det, for du bare reittererte tidligere påstander uten noe bevisføring. Dette innlegget ditt presenterer heller ikke noe bevisføring men det har i det minste noe substans.

Det du legger så mye energi i nå er i beste fall semantikk: Det er definisjonen av tripping og du føler psykedelika er så mye mer kraftigere enn en dårlig opplevelse på cannabis og det er jeg forsåvidt ganske enig i, men er det relevant?
Språk er i forandring og vi må nesten bare akseptere at folk kaller ting for "en badtripp" når de har dårlige opplevelser på ting, man skjønner godt at det er en overdrivelse for å få igjennom et poeng av hvor forferdelig opplevelsen var. Jeg har hørt folk bruke utrykket i situasjoner som ikke involverer rusmidler en gang (og ja det et ganske tåpelig) men jeg har hverken tid eller energien til å gå rundt å korrigere folk.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor slette innlegg der noen faktiskt sier sannheten?
Skal en med store mentale problemer som "tripper" av cannabis få bestemme at jo, det er mulig og trippe? Skal de unge bli villedet til og tro at de tripper når de er påvirket av Cannabis? Du vet jo selv at for 15 år siden var det INGEN som sa de trippet av Cannabis, dette er bare de nye uerfarne som er påvirket av pop kultur til og tro de tripper av noe så simpelt som Cannabis.

Jeg mener bare det må være lov og sette ned foten og si nei, du tripper ikke av Cannabis. Det er IKKE normalt, og viss du gjør det så feiler det personen noe psykisk (han er ikke som flesteparten)
Kansje den personen kan gå å få hjelp viss noen sier sannheten istedetfor å pakke det inn i at "cannabis kan føre til utrivelige opplevelser" som noen tydligvis feiltolker som ja du kan få hallisunasjoner og snakke med "gud" på cannabis.
Dette er jo taktikken til propaganda folka som prøver å fremstille Cannabis mer farlig enn det der er!