View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har du starta hos psykolog? Har du kutta ut det nazistiske miljøet og nazi holdningene, som gjør deg til en taper?
Arbeidsløs er det masse flotte og ressurssterke folk som er, så det er ikke dét som gjør deg til en taper.

Ok så du har fått betalt gjeld? Men skammer deg over vold? Ja vil si å fly rundt å banke folk "for brødre" er ganske taper det og. Hva var hensikten med volden? Og hvem er disse "brødre"? Sist skrev du nemlig at ingen ville assosieres med deg. Og det er det som gjør at det er bare tapere i nazi miljøet og, de plukker opp andre tapere som ikke har noe tilhørighet og gir dem tilhørighet, så jeg spør igjen, hvem er disse du kaller brødre og har du kutta ut de nazistiske holdningene dine?

Nå blander jeg faktisk ikke politisk syn inn i dette, men skriver ut fra det faktum om type folk som er og blir sett på som tapere på samme måten jeg hadde tipsa en kid som ble mobbet på skolen fordi han gikk i korps og bokklubb om å slutte i korpset og få litt mer "kul og normal" omgangskrets for å bli tatt mer imot blandt andre. (ikke at jeg syns korps eller bøker er frastøtende, men du veit, på barneskolen er man jo som regel en av raringene i klassen om man driver med det.).