View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av panthe Vis innlegg
Jeg synes det funker fint å vaske ansiktet gjennom helga med bare varmt vann, bruk en klut, og dersom du vil rense litt ekstra, bruker du noe rensevann eller noe. Jeg lar ofte være å ha på noe krem rett etter vask, og jeg unngår i alle fall for fete kremer. La huden få litt luft uten for mye kremer og alt mulig dill som tetter igjen porer. Vasker av og til med en type foam. Nettopp kjøpt en av Ole Henriksen The clean Truth, ganske dyr, men veldig fresh, men man finner helt sikkert gode og billige alternativer.

Om jeg skal anbefale en god krem du kan bruke året rundt, vil jeg si at Estée Lauders Daywear er genial. Den er tilsatt bittelitt farge som jevner ut mørke ringer og andre ulumskheter, men det ser helt naturlig ut. Den igjen koster litt, men er superdrøy! Bruk et nøytralt mineralpudder over. Fikk tipset av ei som kalte kremen "flyvertinnenes redning", og de skal jo som kjent alltid se freshe og glade ut

Om sommeren; vær ute i sola med faktor
Vis hele sitatet...
Denne kremen er jo for damer! Er det noe tilsvarende til menn? Ellers takk for masse gode svar!