View Single Post
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Det gjør deg glad, det senker pulsen i det lange løp. Det er bevist att folk som har ofte sex lever lenger.
Vis hele sitatet...
Jeg vil påstå at det er forskjell på og runke alene, og det å ha sex med en kvinne, eller mann hvis man er homofil da.

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
"Usunt å la være
For gutter er det faktisk også viktig å få tømt seg. Innenfor penis ligger en kjertel som heter prostata og noe som kalles sædblærer. Ettersom lysten på sex bygger seg opp i kroppen uansett, vil det også bli laget sædvæske, og denne liker å komme ut. Gutter kan rett og slett få vondt i prostata av å la være å få utløsning." - lege og sexolog Esben Esther Pirelli Benestad.

Trenger du mer?
Vis hele sitatet...
Det argumentet der har jeg ofte hørt mot at det er dårlig å slutte å runke. Mitt poeng er at det er stor forskjell på å runke og å ha sex med en kvinne. Se for deg at du bare satt og runket et år, bare det og ingen partnere, i motsetning til å ha sex med en fast partner, eller forskjellige partnere, i løpet av et år. Under sex frigjøres masse forskjellige kjemikaler i kroppen din, som er sunt. Jeg personlig føler meg mye bedre etter å ha brukt kjærlighetssverdet mitt i noen sukkervegger med alt det innebærer av emosjonell og fysisk kontakt, kontra det og stryke sopptippen i majestetisk ensomhet foran dataskjermen. Tror de fleste føler at det e rganske 2 forskjellige ting.