View Single Post
Sitat av Ramona Vis innlegg
Hei!

Håper virkelig noen kan hjelpe meg med følgende:
Ble sendt til sykehuset med ambulansen etter å ha falt og skadet meg en dag, og hadde drukket et par pils like før. Fikk morfin på veien, men fikk i etterkant beskjed om at prøvene var positiv til både LSD og opiater! Sistnevnte vil jeg tro er på grunn av morfinen, men har ALDRI tatt LSD. Det jeg da lurer på, er det noe annet stoff jeg selv eventuelt kunne tatt, eller noe legene kunne gitt meg, som "feil-påviser" LSD i blodet?
Håper på svar snarest!
Vis hele sitatet...
Du testet positivt på LSD? Isåfall: LOL!
Det finner jeg svært lite troverdig. LSD må man teste for spesielt og ikke noe som dukker opp på en random pisseprøve. For ikke å snakke om at metabolittene man tester på er ute av kroppen etter en 3-4-5 dager. Å teste for LSD tar tid og er dyrt.
Hvis jeg var deg ville jeg spurt om hva slags test disse folka bruker og om de har sniffa lim de siste dagene; dette henger ikke helt på greip.

Sitat av moret Vis innlegg
Du testet positivt på LSD? Isåfall: LOL!
Det finner jeg svært lite troverdig. LSD må man teste for spesielt og ikke noe som dukker opp på en random pisseprøve. For ikke å snakke om at metabolittene man tester på er ute av kroppen etter en 3-4-5 dager. Å teste for LSD tar tid og er dyrt.
Hvis jeg var deg ville jeg spurt om hva slags test disse folka bruker og om de har sniffa lim de siste dagene; dette henger ikke helt på greip.
Vis hele sitatet...
Så nå at det var blodprøve..
Så, sorry for den. Fortsatt passe sært da det stort sett er ute av blodet etter noen timer(litt forskjellige tider som blir rapportert men jeg leser at LSD er ute av blodet et sted mellom 3 og 24timer). Så om du ikke var griserusa når du ble testet kan jeg ikke se helt hvordan dette skulle gå til.
LSD er heller ikke her noe som bare dukker opp uten videre i en random blodprøve; det må testes eksplisitt.
Sist endret av moret; 20. juni 2014 kl. 18:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.