View Single Post
Alle har sin smak og det er ingen ting vi andre kan endre på, eller kanskje det er det men hvorfor gjøre det. Det virker her som om man ikke får lov til å være trangsynte og like kun en type musikk. Det er ikke våre andres problem og man har all rett i å gjøre forsøk men hjelper det ikke går det ikke utover oss, det er den trangsynte som går glipp av en utvidelse av musikken man liker og det får da bare være sånn. Jeg digga bla inflames osv før, nå digger jeg trance og hardstyle musikk men hører fortsatt på inflames og metall fortsatt. Jeg liker egentlig all slags musikk men det er noen typer jeg bare ikke kan fordra. sånn er det bare =)
Overgangen fra instrumenter til data har vel heller ikke så mye å si, det er vel nesten ingen mennesker som har lagt merke til at det erbrukt data, vi bare vet det fra alt vi hører, leser og vår kunnskap om hva som går ann i dagnes teknologi. Data er instrumenter bare smartere og kanskje lettere, det er jo instrumenter som har laget nesten alle lydene vi har på dataen, er det ikke?