View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For nervøsiteten kan du jo snakke med legen og fortelle om problemene. Fortelle at dette går utover jobben. Nå vet ikke jeg om det er så lett som det eller om du må gjennom hauger av timer hos psykolog osv. før du får ev. sobril eller lignende (kjører vel ikke på med noe mer heavy enn det i starten).

Når det gjelder studiedopet er nok Modafinil du sikter til. Husk at når det gjelder slike ting, så er nok kaffe det eneste som er lovlig som kan gi merkbar effekt. Andre sentralnervestimulerende stoffer som kan hjelpe deg er ulovlig.

L-Theanine kan jeg ingenting om, men phenibut kan nok roe på nervene, da det går på GABA. Lovlig er det ikke, og div ganske uønskede effekter kan oppstå ved slutt eller om du tar for mye.

Når det gjelder nervene generelt kjenner jeg meg litt igjen. Noe som har funket for meg er rivotril og valium. 5mg valium funker greit det, men har kanskje hatt best resultat med rivotril. 1mg på morgenen gjør meg veldig klar for alt hele dagen. Kanskje dag 2 og. Er synd om man skal begynne å kjøpe benzoer ulovlig når du kanskje kan få ordentlig hjelp hos legen.