View Single Post
Ja..Hallo igjen.. Etter den misslykkede turen på salvie blader kjøpte vi x15 ekstrakt..

Jeg var på selvskap så jeg måtte vente til jeg kom hjem med å prøve.. Vennene mine lovte at de skulle vente på meg..Men det klarte de ikke å prøvde mens jeg var borte... Da jeg kom hjem.. og jeg spurte om hvordan det var.. Sa de bare at det ver HEEELLT SYYYKKT.. Han ene kameraten min hadde sittet i sofaen så skulle bordet suge han til seg inn i intet.. et svart hull.. men så begynnte sofaen han satt i å kjøre vekk i en reser fart fra bordet..

Jeg lurte jo på om det var på en feet måte eller om jeg ikke skulle gjøre det.. (Noe jeg egentlig hadde bestemt meg for) De så litt rart på meg og sa.. Vet du hva Sol, jeg vet ikke om jeg synes du burde gjøre det jeg as. Det skremte meg litt as.. At de sa det.. Men jeg gjorde det forede da.. Satt i sofaen.. Hadde ingen anelse hva jeg skulle forbrede.. Var egentlig skikkelig spent og litt nervøs.. Trakk inn.. holdte lenge.. trakk igjen.. Så ut i rommet.. lette etter en reaksjon.. Merket et eller annent.. begynnte først å le litt..

Så pluttselig våkner jeg opp.. Så sitter jeg på gulvet... Og slår i sofaen.. husker ikke den prosessen hvor jeg setter meg ned.. Men det føltes som om det var timer i mellom..sånn jeg sånn i sofaen så 5 timer etterpå våkner jeg så sitter jeg på gulvet.. Jeg slår som sakt i sofaen mens jeg ler som faen.. Det er sånn at når verden rister så Jeg le.. Det går ikke an å unngå... Tven og de andre i sofaen er ikke interessange.. Dette holder på en stund.. så pluttselig opptager jeg at jeg er i et kule spill.. og at kule snart kommer ned rennene.. som i et spill....
Jeg blir helt opphengt i det.. jævelig fett liksom..

så opptager jeg at jeg snart er i mål... Yes tenker jeg.. woohooo.... så blir de andre i sofaen sånne dommere... ja helt sykt.. Jeg fortsatt fuCka men prøver så å forklare hva jeg føler til de andre... så går det sakte men sikkert bort..

Jeg hadde det rååååå fett..

Vi hadde alle vår egen tripp.. bestevennen min måtte holde seg fast i veggen fordi leiligheten hadde blitt en båt.. Han svetta som faen og lagde de rareste klyne lydene... Så hoppet han bortover gangen og trodde han var en kanin.. Jeg bare: ja det er greit det.. slå deg ned... vær rolig...

Han som hadde den trippen med bordet som sugde han til seg, røyka igjen og trodde han var i et rom med masse luker.. han drev og lukket opp lukene i luften.. drit fett å se på.. hvordan han var normal og så ble HELT FUCKA!!
Samboeren min klikka det helt for... Begynnte å skrike til den ene kammeraten min at livet var et spill... Jeg fikk jo mongo lættis av det.. da var jeg helt normal men det så bare så sinnsykt dust ut...

Jeg prøvde å få han til å legge seg.. men hun holdte meg drit hardt å så helt vill ut og sa at han hadde døds angst.. og at livet hans hadde blitt et mareritt for ALLTID!! Jeg hadde tydeligvis ikke anelse hvor heftig det var og var kansje litt slem og sa at han måtte skjerpe seg... Han lå litt til.. jeg gikk fra han også måtte han absolutt ut..
Vi bor ved masse skog så.. liten sjangs for at han møter noen mennesker der ute liksom.. Det eneste han kommer til å møte på der ute var trær og elg...Masse av elg.. og he he he ironisk nok er elg det værrste han vet om.. Han er mer redd elg en noe annent.... når han er normal..Han mener dette ellers også!! Han mener elgene er ute etter å ta han.. he he he he he he he.. Det er så dust as.. Men sånn er det bare.. så derfor mente ikke jeg at det ville være noen god ide å gå ut..

Men han gjorde nå så... Han be borte i kanskje 2 timer.. og gjett om vi andre var bekymra a... Vi var sikre på at han hadde tatt livet sitt liksom...lurte på om vi skulle dele oss opp å løpe ute midt på natta å lete etter han.

Det sisste han sa før han dro var at vi måtte ringe helekopter ambulangsen.. hahahahahahahah det er så sinnsykt bøtte fjernt... tror vi bare lo av han.. noe som gjorde han bare mer redd..

Jo når han så kom tilbake.. hadde han visst prøvd å ta livet sitt... og prøvd å bli bedre.. han hadde gått en veldg lang streknng og prøvd å spy opp rusen... (Ja, ikke at jeg tror det er mulig men)

Han har det fint nå:P:P:P:P Men han er ikke et fan av salvie for å si det sånn og han sier han aldri kommer til å prøve det igjen.. Noe jeg har full forstårelse for.