View Single Post
Sitat av reaVen Vis innlegg
Siden det er mange som har iPhone i denne tråden lurer jeg på hvordan jeg kan stikke til en kompiss overføre et par sanger fra hans pc til en iPhone lett. Og også hvordan overfører jeg sanger fra en iPhone til pc. Dette har vært to problemer når jeg skal hjelpe f.eks familie med iPhone. Jeg er relativt dreven, men har forsatt ikke funnet noen måter å gjøre det på uten å enten fukke opp hele biblioteket eller laste ned diverse 3'parts programmer.
Vis hele sitatet...
Du er relativt drevet. itunes > butikk > Autoriser denne maskinen.

VIPS KAPOFF. du kan synce til en annen maskin! men guys. vi lever i 2012. Trodde de fleste hadde Spotify eller wimp. Mye lettere å dele musikk, og det er i tillegg lovlig.

Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Som dere ser ligger alle Android flaggskipene med gjennomsnittelig hastighet på det dobbelte av iPhone på CPU og dobbelt så mange kjerner i CPU'en, de har også ca dobbelt så mye ram og i tillegg kan de ha minnekort.....
Vis hele sitatet...
EN klassisk hardwarehore. Tipper ingen av disse telefonene du linker til, klarer å åpne en app mye raskere enn iPhone. iPhone har minst ram mulig fordi mye ram= mer strøm= dårligere brukeropplevelse.

eneste minuset jeg syns med iPhone er så liten skjerm. Har både androidtelefon og windowsphone. Liker min htc Titan siden den har stor skjerm. Liker wp mer enn android, men ios syns jeg er best grunnet icloud og imessage. Dette fordi jeg allerede har iMac og iPad. Blir nok iPhone 6gen på meg.
Sist endret av mo3; 4. september 2012 kl. 11:20.