View Single Post
3 år med fyllangst av en kveld ute på byen... satt lenge i skjønner jeg. Vi har vel de fleste gjort ting i fylla vi er mindre stolte av.

- Våknet i veit i Trondheim med buksene på knærne.

- Våknet i ei grøft på Lade Ale klokka halvt ti om morgenen, 17 mai.

- Klina med en typen til ei venninne på byen (jeg er gutt... heterofil)

- Urinerte på meg selv i senga når jeg hadde med meg one night stand (Vedkommende ble med meg hjem i ettertid, sært nok)

- Rota ganske åpenbart med en person på byen. Litt mer enn bare kyss, klapp og klem fikk man vite i ettertid inne på et utested.

- Pussa tanna. Lagt meg i senga hos de jeg på var på nach hos, med de som holdt nachet sin tannbørste.
'
- Sovnet stående lent over en strømboks Innherredsveien, Trondheim (Hovedveien inn til byen.)

- Våknet av at en kamerat sto hamret på vinduet tidlig en søndags morgen. Vi hadde vært på druesprit fylla. Han hadde falt av
sykkelen 2 ganger med ansiktet først nede i asfalten. Han sto utenfor vinduet med bandasje over hele hodet etter en tur på
legevakten.

- Tjuva en sykkel mens eier sto på verandaen så på. Gikk rett på snørra i asfalten 30 meter bortenfor huset. Sykkelen gikk ad undas.

- Blitt kjørt hjem fra julebord via jobb. Jeg skulle ikke slutte av festen. Gikk rett inn hos naboen satte meg i sofaen.


Lista er lang. Skal sies at jeg har sluttet drikke alkohol for rusen sin del. Sist var en øl til maten, julaften. Har ikke kontroll på eget inntak de gangene man skulle ta seg en fest. En annen grunn er at man blir så hinsides dårlig dagen derpå etter ei kule. Tar fort 2-3 dager før man i det hele tatt er seg selv igjen. Kroppen tåler rett og slett ikke alkohol lengre. Luktesansen går til helvete. Tåler ikke sigarettlukt f.eks er jeg påvirket av alkohol.

Har man ikke kontroll på eget inntak over tid, så er det vel kanskje like greit legge fylla på hylla. Det er OK drite seg ut en og annen gang, men gjentar det seg støtt og stadig kan det bli slitsomt for venner, familie og kolleger. Er ikke få ganger man har "krøpet til korset" etter tilgivelse.

3 år er lang tid, TS. Som mange andre påpeker i tråden er det kun deg selv som lar det sitte i så lenge i topplokket. De andre som så deg, din situasjon har glemt det for lenge siden. Har du ikke gjentatt stuntet flere ganger i ettertid.
Sist endret av ImnotEmo.; 20. april 2017 kl. 12:33.