View Single Post
Sitat av peterparkher
Til dere over 20+ som røyker cannabis, hva utdanning har/tar dere, evt hvilken jobbsituasjon er dere i nå? Er litt nyskjerrig på hvordan tilstanden er her inne på freakforum, ettersom de gjengangerne man ser rusmiddelforumet virker oppegående, noen mindre - andre mer selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
For å ikke avsløre min identitet (NOIA!) kan jeg ikke si akkurat hvilket studie jeg går på, men jeg kan si at jeg studerer et av humaniora-studiene (bachelor) ved et av universitetene i en av de større byene. Begynte i år, og har fra før av et fagbrev etter yrkesskole og lærlingetid. Måtte ta allmennfagene jeg manglet som privatist (i løpet av ett år) for å kunne studere ved universitetet - og her kommer jordbæret: Jeg røyker daglig og har gjort det siden jeg var halvveis i lærlingetida. Har kun hatt lengre pauser (type helgerøyking) når det har vært mye skolearbeid å gjøre.

Det skulle vel godt tilbakevise den allmenne oppfatningen av stoneren som en dagdriver som ikke gjør noe til gagns!


Edit: Kom forresten på at Ingvar Ambjørnsen var inne på det der med at stonere kommer fra alle samfunnslag i «Hvite niggere» - han beskriver en kro/pub/bar (something like that) der de forskjellige samfunnslagene grupperer seg rundt "sine bord", mens ved stoner-bordet var alle samfunnslagene representert.
Sist endret av anx; 17. september 2008 kl. 01:50.