View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
https://www.ifinnmark.no/brukollapse...s/5-81-1600132

Du bommer jo fundamentalt. Vegvesenet har derimot bruer som er lange nok, men det tek tid å transportere og montere. Sivile bruer har litt andre krav enn militære, m.a. til tryggleik og. Så det er ikkje gitt at ei løysing som tilfredsstiller militær bruk vil kunne passere sivilsamfunnet sine krav.




Det beviser at Pfizer betaler for reklame. Det beviser ikkje at det påverker redaksjonell linje.

Det er forøvrig veldig illustrerande for deg at du vel å bruke denslags. For det avslører ingenting, og beviser endå mindre.
Vis hele sitatet...
Beklager, tok feil på med brua.. Hørte dette på bygde sladder men var sikker jeg hadde lest en artikkel også om det.

Ang pfizer betaler reklame sier jo alt, en legemiddel industri som betaler i en "krise" der vaksine er alt som snakkes om, det sier litt. Om en tredjepart skal / kan kjøpe "annonse" i en media kanal, da blir det interessekonflikt.

Hos meg høres det veldig sketchy ut! Kan også påpeke dem jeg kjenner som har hatt covid uten vaksine har bare vært små syk, samme linje som de med vaksine.

Tror vi lar den diskusjon dø ut, vi begge er låst på egen narrative.