View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Denne tråden er jo på kanten til morsom, gitt måten trådstarter har oppført seg på i etterkant av den:
Summen av dette hinter vel om ein spennande kjeldebruk, som gjerne antyder at trådstarter er inne i det konspiratoriske landskapet.

Så fågelwrap; korleis endte du opp der?
Vis hele sitatet...
Joe Rogan har åpnet øyene mine!

Angående follow up om TOS til facebook, kan garantere jeg leste det i TOS.. Har søkt opp nå, finner faktisk ingeting og det er ganske intersant.
Når jeg leste TOS om covid relaterte så var det en haug med pro government narrative til pizer og moderna sitt narrative. (i et underligende ord) om det.

Nå som covid ikke er "farlig" som Joe Rogan sa, nå er det snakk om coverup? https://nypost.com/2021/06/23/china-...up-virologist/ det er så mye som stinker om covid at dette gjør meg gjerne til en konspirasjonsteorist.

Ta for eksemplet til det vestlige media om Donald Trump, men ingen av de media snakker om de argumentene han faktisk har.
Nei, dem twister til sitt eget narrative akkurat som CNN gjorde på Joe Rogan sitt bilde ved å bruke grønn filter, så han så mer syk ut når han hadde "covid".

Media styres av penger, og saueflokken av media.